Alla inlägg under november 2013

Av Carolin Söderström - 12 november 2013 23:20

För en gångs skull känner jag att jag hunnit med en hel del på en dag! Var i skolan på fm och gjorde klart lite i datakursen, så strax är den klar! Efter lunch pluggade jag lite företagsekonomi!

På em blev det en tur till jättendal för lite trimm av hästarna på banan. Blev ett dressyrpass med lite flyttningar. Har börjat rida lite på kandar så vi håller på att vänja in oss med det! :)
Efter vi ridit så plockade vi undan lite på klubben inför vintern.

Medan jag red så var Julia hos mormor och morfar så jag åkte dit efter vi ridit klart. Och där fick jag lite mat!

Nu blir det sängen så jag orkar med mer plugg imorgon :)
sov gott alla :)
Kramkram

Av Carolin Söderström - 6 november 2013 23:32

Har fortsatt med lite plugg idag och gjorde klart Excel, nu återstår bara några uppgifter i Powerpoint sen är datakursen klar! :) kul har det varit!
Har hunnit med en sväng till stallet och en ridtur på maiwa, Jannika och Nowa hängde med oxå!

Var in till sjukhuset och hälsade på Fredriks farmor som legat där i några dagar och ska skjutsas hem till Stockholm imorgon! Så vi ville träffa henne innan då det inte är så bra med henne!

När vi kom hem blev det mat hos svärmor och svärfar, ugnsfalukorv och mos :) gött!

Ikväll blev det tvtittning, kollade på bonde och Greys!
nu säger jag godnatt!
Sov gott och kram till er alla!

Av Carolin Söderström - 5 november 2013 22:16

Idag har det varit en heldag med skoljobb! Fm ägnades åt data och Excel, riktigt kul :) Em gick åt till företagsekonomi som också börjar bli skoj!
Ikväll har vi haft mamma och syster här på middag och filmtittning! Idag visades lejonkungen :)

Nu ligger jag och lyssnar på lite musik och väntar på att bli trött!

Hoppas ni haft en bra tisdag!
Kram#Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards